Code ads
Image ads

این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید

فرقی ندارد که از چه روش تبلیغاتی استفاده می کنید، قرار دادن شماره یا یک آدرس برای تماس مخاطبان با شما امری کاملا ضروری است. اگر شما تخفیف یا پیشنهادی را به صورت گسترده تبلیغ کنید اما فراموش کنید که آدرس تماسی از خود به جای بگذارید، مطمئنا بازاریابی و تبلیغاتتان نتیجه بخش نخواهند بود. تبلیغاتی که بدون قرار دادن Call To Action صورت گیرند، هیچ تاثیری بر روی تجارت شما نخواهند داشت و تنها زمان و سرمایه شما را هدر می دهند. بنابراین همواره دقت کنید در تبلیغات، آدرس یا شماره ای را جهت ارتباط مشتریان با خود قرار دهید.

برای مثال، هزاران رستوران و فست فود مختلف با سامانه برترین پیامک همکاری می کنند و تقریبا می توان گفت که از هر ۱۰ رستوران، ۷ رستوران به موفقیت دست می یابند. اما هر چند وقت یکبار مشتریان با ما تماس گرفته و از نتایج بازاریابی پیامکی خود ابراز نا رضایتی می کنند. خب، به همین دلیل ما کنجکاو شدیم که دلیل این نا رضایتی ها را بدانیم. پس از مدتی تحقیقات متوجه شدیم این افراد، شماره یا آدرسی را جهت تماس مشتریان در تبلیغات خود قرار نمی دهند. بنابراین جهت پرهیز کردن از چنین اشتباهی، حتما از عبارت زیر در تبلیغات خود استفاده نمایید:

“این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید”

اگر فراموش کنید که آدرس تماس خود را در پیامکتان قرار دهید، مطمئن باشید نتیجه ی دلخواهتان را دریافت نخواهید کرد. زیرا مشتریانتان فکر می کنند که شما بدون هیچ هدفی اقدام به ارسال پیامک کرده اید. این کار اعتبار کمپین تبلیغاتی شما را زیر سوال خواهد برد و از آن به بعد هیچ کدام از اعضای خبرنامه پیامکی تان به شما توجه نخواهند کرد. به یاد داشته باشید، تنها عبارت بالا برای تغییر مسیر این جریان کافیست. اما باید بدانید که حتما پیشنهاد یا تخفیف شگفت انگیزی به برای اعضای خبرنامه پیامکی تان ارسال کنید. ارسال نکردن پیشنهادات شگفت انگیز، همۀ اهداف بازاریابی پیامکی را از بین خواهد برد.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.