Code ads
Image ads

چه نوع پیامک های تبلیغاتی موفق خواهند بود؟

در چند وقت گذشته، عده ی بسیاری از ما تقاضا کردند که مطلبی دربارۀ بهترین روش های ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در وبلاگ برای کاربران قرار دهیم. خب ما تصمیم گرفتیم که امروز این مطلب را برای شما دوستان منتشر کنیم. در این مطلب سعی دارین ۳ مورد از کمپین های تبلیغات پیامکی مورد علاقه خود را برای شما نام ببریم. شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

کوپن تخفیف پیامکی مدت دار

اگر منبع اصلی درآمد شما دوستان از طریق تبلیغات و تجارت الکترونیک به دست می آید، به شما پیشنهاد می کنیم که پیامک هایی حاوی کوپن های تخفیف برای مشتریان خود ارسال کنید. به طور مثال اگر شما صاحب یک گل فروشی هستید، می توانید به مشتریان خود پیامکی با محتوای زیر ارسال کنید:

“فقط امروز!!! دریافت ۲۰% تخفیف تاج گل های فروشگاه ما، کد تخفیف شما GOL می باشد.”

شما می توانید با استفاده از روش های خاص، کدهایی غیر تکراری طراحی کنید.

پیامک تخفیفتان را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید.

اگر شما در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت ندارید و هیچگونه فعالیتی به صورت آنلاین ندارید، تحفیف های حضوری بهترین نوع تبلیغات برای شما می باشند. این نوع بازاریابی برای رستوران ها بسیار مناسب اند، زیرا می توانند تعداد بیشتری مشتری را به سمت رستوران جذب نمایند. به یاد داشته باشید، در پیامک ارسالی خود حتما از عبارت “پیامک تخفیفتان را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید.” استفاده کنید. متاسفانه بسیاری از کاربران ما باز هم فراموش می کنند که آدرس تماس خود را در انتهای پیامک قرار دهند.

برگزاری مسابقه پیامکی

مشتریان عاشق برگزاری مسابقه هستند، پس چرا از این علاقه برای گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود استفاده نکنیم؟ برگزاری مسابقه بهترین روش برای تقدیر کردن از اعضای خبرنامه پیامکی می باشد، همچنین می تواند مشتریان جدیدی را نیز به سمت شما بکشاند. برگزاری مسابقه یکی از بهترین روش های تبلیغات و درآمدزایی می باشد. همچنین راحت ترین روش برای به دست آوردن مشتریان جدید در مدت بسیار کوتاه. شما می توانید با استفاده از امکانات پنل برترین پیامک، مسابقات پیامکی متنوعی را برگزار نمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.